död imorgon.

Hemma! Nu sitter jag i soffan med en liten måltid bestående av äpplen med jordnötssmör, äggmackor och en kopp té. Kroppen känns helt död, det känns nästan overkligt nu när mina fingrar flyger över tangenterna. Det blev ett riktigt ordentligt pass och jag kom tinte hem för ens tjugo över nio idag. Först hade jag en timmes hård "Power" träning, det är Actics motsvarighet till bodypump ungefär. Men idag så kännde jag för att pressa mig ut till det sista och sprang några kilometer på bandet efter passet, jag slog mitt personliga tidrekord då också! När jag gick av bandet kändes allt nästan helt overkligt, haha! Men nu känns det aldeles underbart när jag har tagit en dusch och får mysa med min familj framför Kvälls nyheterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback