En snabb jogg, spa och fotboll

Jag sitter nu i soffan och myser i soffan framför fotboll, jag är verkligen helt lost på detta ämne. Först och främst så vat jag inte vad det är för cup, champions leauge? och för det andra, varför är det svenska barn framför irländska spelare? Enda anledningen till att jag kollar är på grund av Zlatan, och enda anledningen till att jag vill se Zlatan är för att han är skåning, haha!
Jag har i alla fall precis varit nera i gymmet och sprungit några kilometer, jag hade bara en kvart på mig så jag körde lite högre tempo idag än vanligt! Det  är väldigt skönt att komma tillbaka till träningen igen efter att man har varit sjuk. Sen så gick jag upp på rummet och åt middag och sitter nu som sagt med en kopp té framför TVn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback