Födelsedagspresenter

Jag och pojkvännen har precs kommit hem från Malmö efter att ha shoppat födelsedagspresenter till min linnebror som fyller år imorgon! Vi åkte först ner till innerstan i Malmö, sen ut mot Jägersro och tillsist in på Emporia. Jag och pojkvännen har en riktigt bra present forbered nu, han kommer verkligen att bli glad! Ni får se imorgon vad det blev för något! När jag var inne på Hollister så hände också en lite rolig grej, butikschefen kom fram och frågade om jag ville börja jobba hos dem, haha! Men självklart så var jag för ung än sålänge och får vänta tills jag åtminstone har gått ut grundskolan... 
 
Jag passade på att äta froyo till lunch, nam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback