Frukost

Jag har börjat skriva om mitt kost schema så att jag ska få i mig mer kalorier och mer fett, jag känner att jag behöver ha i mig mer energi för att orka ha ett såpass aktivt liv som jag har utan att prestera sämre, så nu bler det att gå upp till ca 2500kcal i några veckor och sedan upp mot 3000kcal. Jag vet faktiskt inte alls hur detta kommer att påverka min kropp, sist jag gjorde en sådanhär stor ökning från 1300kcal till 2000kcal så la jag på mig lite fett de första veckorna men det försvann efter ett tag när mig kropp hade vant sig. Vilket som så ska det bli intressant att se!
 
Dagens frukost bestod av två deciliter turkisk yoghurt, bär och fiberflingor tillsammans med en kopp té. Och även två kokta ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback