Gårdagen i ett nötskal

Igår så var det en väldigt dålig dag på bloggen, ni märkte säkert att jag inte uppdaterade en enda gång! Det var helt enkelt så att jag inte hade någon tid alls, vi åkte från hotellet klockan tio och innan dess så packade jag och åt frukost. 
Vi anlände på flygplatsen klockan halv tolv och två timmar senare var vi på arlanda, jag tyckte det var lite kul att dett låg fullt med bakelser under denna skylt.
Sen anlände vi på Sturu och åkte direkt till katthotellet och hämtade upp Lilla M (min katt), hon var jätteglat att se oss och hoppade omkring som en galning i bilen.
Väl hemma så packkade jag mina gymkläder och stack ner till stan för en middag med Märta, hon åt Mc Donalds och jag sushi! Fin bild lånad av Märta...
Sen så drog jag till gymmet och körde bål, nice!
 
Tillsist så gick jag till Coop och veckohandlade, när jag kom till botulfsplatsen så var klockan tio och en halvtimme senare så var jag hemma och gick direkt och la mig. Hittade dessa fin fina kaniner på Coop och kom på att jag måste börja påskbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback