Hemma från gymmet!

Shit vilken skön workout, känner verkligen hur låren bränner nu när jag sitter i TV soffan och får i mig lite proteiner innan middagen! Jag mötte upp Elsa klockan fyra på högevallsbadet och tränade med henne i en timme innan hon skulle iväg på läxhjälp. Jag träffade även en av mina förra bästa vänner där vilket var riktigt roligt! Vi skjildes åt när han började gymnasiet och har bara haft kontakt via sms och facebook sen dess, så ni förstår att jag blev glad! När Elsa hade gått hem så gick jag in i badet och simmade lite lugnt i ungefär en kvart och gick sedan hem.
 
Jag ska definitivt skaffa ett träningskort här!
 
Dagens Ben pass:
5 minuter på crosstrainern
Squats med vikter (25kg) 10x3
Benspark (45kg) 10x3
Bencurl (45kg) 10x3
Benpress (50kg) 10x3
Lunges (25kg) 10x3
Raka marklyft (20kg) 10x3
15 min bröstsim
 
Mina ben just nu, snacka om att jag är nöjd med mitt resultat hitils! Jag minns i sommras att mina ben var lika stora som de var nu, men bestod endast av skinn, fett och ben. Nu är det bara muskler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback