Jag är med i Julia+

För några månader sedan så fick jag ett samtal från min barndomspojkväns mammas kompis (komplicerad koppling, I know) som är redaktör för tidningen Julia. Hon berättade för mig att de i mitten av Mars skulle släppa tidningen Julia+ som är en tonårs version av den vanliga Julia tdningen. I alla fall så ville hon intervjua mig och mina kompisar om shopping och mode, och självklart ville vi det! Så jag ringde två vänner och hörde om de ville vara med och några dagar senare så satt vi alla fyra i mitt hus. När jag var och shoppade igår så hittade jag tidningen och köpte den såklart på direkten! Jag har inte orkat läsa intervjun än men kollat på bilderna som är med i artikeln tusen gånger, haha, hon valde verkligen de värsta bilderna hon kunde hitta! Jag bryr mig faktisk inte specielt mycket om bilderna inte var de charmigaste, det var kul att få vara med, så gå och köp Julia+ vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback