Middag sista kvällen

Idag så har jag ätit en riktigt god middag! För min och mammas del så blev det svampsoppa som var riktigt mäktig, haha jag orkade bara halva portionen! Ola och lillebror åt varsin hamburgare, de sa att det var den bästa hamburgaren de någonsin ätit tillsammans med de bästa pommes fritsen de ätit! Så det var nog ett bra tecken. Jag har nästan packat klart allt nu, imorgon så åker vi hem till Lund igen. Det ska bli skönt på det sättet att jag får tillbaka mina rutiner, jag får panik när saker händer på ett annat sätt än vad jag vill, haha! Men samtidigt så ska det bli synd att lämna detta underbara ställe, det är så skönt att bli servad med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback