Middag

Firat farfars och kusinernas födelsedag nu då, är det bara min släkt som slår till ordentligt med mat vid varje tillfälle som ges? Hela Olas familj samlades i sommarstugan i Halland idag och vi har ätit ordentligt kan jag säga, jag är alldeles uppsvälld nu och känner att det nästan börjar bli dax att knäppa upp byxorna, haha. Till förrätt så vart det medelhavs inspirerat med carpaccio till köttätarna och melon med pinjenötter till mig, sen blev det oxfilé och kikärtsbiffar och tillslut så serverades två efterrätter, en marängtårta och tiramisu! Jag försökte verkligen äta av alla sorter då jag vill få in lite "onyttigt" i min kost när det bjuds så att jag inte får någon ätstörning i framtiden. MEN jag klarar inte av det längre, min mage mådde illa efter bara några skedar tiramisu och hunden fick slicka min tallrik istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback