Superbra träningspass och yoga framgångar!

Sitter just nu i entrén på högevalsbadet och väntar på att mamma ska komma och plocka upp mig. Jag körde kondition idag och det blev ett riktigt bra pass idag om jag får säga det själv! Jag började med 25 minuters joggning på löpbandet följt av 10 minuters stretch. Efter det så blev det ut i bassängen och simma! Egentligen tänkte jag bara simma sex längder men eftersom att jag inte riktigt fick till andningen när jag krola så slutade det med att jag simmade tolv längder, haha! Sen hoppade jag in i bastun i några minuter och lät pulsen gå ner. När jag kom ut så kände jag hur mina leder var alldeles mjuka och varma och bestämde mig för att försöka mig på en yoga pose som jag har jobbat med i evigheter! Nu är jag alldeles salig över mitt fantastiska pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback