Tolv år

Nu har vi sjungt ja må han leva och öppnat många klappar, min lillebror fyller tolv år idag! Det är sjukt hur snabbt tiden går, det känns som om det var igår jag fyllde tolv nästan! Haha, jag vill inte att min lillebror ska bli gammal! Han känns fortfarande som den lille plutt som bröt benet när han precis hade lärts sig gå och äter med hela ansiktet, haha! Av mig och pojkvännen så fick han ett jättestort poskägg som var fyllt med roliga saker. Vi hade i ett halvkilo lösgodis, läsk, tuggumi, en bomerang, två t-shirtar, punchrullar, osv! Haha vi gick egentligen bara omkring i massor av affärer för att hitta saker som vi visste att han skulle gilla utan att det tog för mycket plats, och han blev riktigt glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback