Äntligen så är jag medlem på ett nytt gym

Klockan sju så anlädde jag på Vctoriastadion för ett ryggpass, först så köpte jag mitt gymkort där också så jag är riktigt nöjd nu! Jag träffade min kompis Daniel där och vi tränade tilsammans, i vanliga fall så brukar jag tycka att det är lättare att träna ensam men med Daniel så går det riktigt bra! Antagligen så beror det på att vi är väldigt nära vänner med varandra och då bryr man sig inte riktigt om hur man ser ut när man verkligen tar i och kan köra på! För mig så blev det fokus på armar och rygg. Det gick lite segt till en början eftersom att jag fortfarande inte vet var alla grejor ligger på det nya gymmet, men mot slutet så gick det riktigt bra och jag kommer nog att få lite träningvärk imorgon. Efter jag hade tränat så cyklade jag över vägen till fotbollsplanerna och hade följe där ifrån med min pojkvän halva vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback