Arm och ryggpass

Jag ligger i min säng och avslutar dagen med en kopp té och min one piece, egentligen så var det tänkt att jag skulle ut och springa idag för att få lite mer rörelse än bara lite promenader. Men eftersom att jag har såpass jobbig skoskav så stannade jag inne istället och körde ett rygg och armpass, eftersom att jag inte hade tillgång till de tunga vikterna som jag använder på gymmet så kompenserade jag genom att göra fler reps istället. Det gick riktigt bra faktiskt och jag tror verkligen att jag kommer ha värk imorgon! Skönt faktiskt att man inte måste ha ett gym för att kunna träna ordentligt, nästa vecka så tänkte jag ha lite lekplats träning faktiskt, så håll utkik!
 
Jag jobbade endast med fria vikter och  kroppsbelastande, jag gillar i allmänhet inte maskiner då jag känner mig som om jag inte riktigt kommer ut, som om jag är fast. Haha, nu lät det som om jag är någon konstig klaustrofob som springer ut ur gymmet skrikande för att jag tror att jag ska dö var gång jag använder en maskin, men jag hoppas att ni förstår vad jag menar. Det blev i alla fall ganska grundläggande övningar idag som jag gjorde lite kreativa. Rygglyft över en stol med vikter, armhävningar och militärpress med hantlar var alla med, totalt 11 övningar med 15-30 reps i 3 sets på var övning.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback