Dagens armpass

Jag har varit på ett armpass idag, jag körde lite lättare än vanligt och lite fler reps. Det blev ganska intensivt och mina armar var ordentligt uttröttade efter en timme. Jag gick då in till stan och köpte lite nödvändigheter inför veckan. Nu sitter jag här och myser med mitt nytvättade hår i en handuksturban, mjukisbyxor och en kopp ingefärsté. Pappa O har varit sjuk hela veckan och jag känner att det kommer krypande på mig nu, så det blir mycket C-vitamin, ingefära och andra superfrukter så kanske jag slipper sjukdom.
 
Dagens armpass:
♥ 15x3 militärpress (10kg)
♥ 15x4 bänkpress (15kg)
♥ 15x3 liggande flyes (8kg)
♥ 15x3 stående bicepcurls (10kg)
♥ 15x3 bröstpress i cablecrossover (14kg)
♥ 15x3 stående bicepcurls i dragapparat (18kg)
♥ 15x3 stående tricepcurls i dragapparat (14kg)
♥ 15x3 tricepcurls i dragapparat (14kg)
♥ 15x3 triceppress över huvudet (24kg)
♥ 15x3 enarms uppercut (14kg)
 
 
Lilla babybulan börjar komma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback