Gympar

Pojkvännen slutade skolan tidigt idag vilket betyder att han kunde följa med mig och gymma. Trots att vi båda två har gymmat under en ganska lång tid då var detta första gången vi gjorde det tillsammans. Och det gick jättebra, ibland så glömmer jag bort hur stark min pojkvän faktiskt är eftersom att han är ganska smal, men shit vilka vikter den killen tar! Lika mycket som de stora ox-killarna.

För mig så blev det armar i alla fall, men det gick sådär, jag kände mig lite ofokuserad och var i min egna lilla värld på något sätt, trots det så höjde jag vikter och fick verkligen anstränga mig, men jag fick ändå inte den känslan av att jag verkligen har gjort mitt yttersta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback