Hemma hos pojkvännen och nytt gymkort

Godmorgon alla vackra och glada! klockan äe ungefär tjugo i sju och jag sitten med en kopp té i min pojkväns soffa, vi hade let´s dance kväll igår hemma hos han istället för hemma hos mig, så det betyder alltså att jag är ensam nu i några timmar fram tills resten av världen har vaknat.
 
Igår så gick jag till mitt gym för att skaffa ett nytt gymkort, men sen så såg jag deras priser (förra gången så hade jag ett special erbjudande) och jag började tveka. Så jag sket i träningen (vilket var lika bra då jag känner mig krasslig fortfarande) och gick till pojkvännen istället. Sen kom jag på att det är lika nära till hans gym som det är till mitt nuvarande, men hans är halva priset! Så jag ska testa på där ikväll eller imorgon så kanske det blir kort där istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback