Kalas förberedande

Idag så är det dax för kalas för att fira bror, mamma och pappa O, ska bli supermysigt! Jag älskar verkligen när hela familjen samlas och myser tillsammans. Jag stod för det vegetariska och gjorde en kikärtssallad som är min personliga favorit, sen så får man se vad de andra tycker, men om ingen gillar den så betyder det bara att det finns mer till mig! Vi har också köpt hem två tårtor från Ahlgrens, förra gången vi beställde en tårta från dem var på min konfirmation men då vägrade jag att smaka eftersom att det inte är speciellt nyttigt,(men hallå, om man inte kan äta tårta på sin konfirmationsfest så är inte sinnet speciellt nyttigt heller) så jag tänker ta en rejäl bit idag och se om den verkligen var så god som alla sa sist!
 
In the making

Kommentarer
Anonym säger:

Varför refererar du till din pappa som pappa O? Vågar du inte skriva hela namnet? Får du äta sötsaker någon gång, eller är det bara typ ren vete och proteinpulver som gäller?

2013-05-09 | 18:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback