Lång runda hem till släkten

Idag så har det varit dålig uppdatering och jag är ledsen för det, men när jag kom hem från skolan så åt jag först en riktigt stor frukost och efter det så gick jag en långpromenad med hunden. Jag gick först ner mot brandstationen och sen upp till Linero och hem till morfar, jag och hunden följde med dem och handlade och sen så åkte vi hem igen. Vi pratade en massa coh såg på gamla filmer från när jag precis hade flyttat till Sverige, så himla kul det är att se sånna filmer!
 
 
Jag och morfar i sommras. Haha, man ser verkligen sliten ut efter tre veckor på Åhus, men det var verkligen den bästa sommaren i mitt liv!

Kommentarer
Sandra säger:

Åh, vad jag saknar er! Kramar! XOXO

2013-05-02 | 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback