Lördagsshopping

Veckohandlingen och present-inköp inför morsdag är äntligen klara och jag sitter och degar i soffan, jag blir alltid trött av att göra sådana saker. Jag vet inte varför för det är ju inte speciellt fysiskt ansträngande men ändå så blir man väldigt trött. Jag ska börja planera min mat lite nu och sen ge mig ut på en joggingtur med Ola. Just nu så känner jag för att trycka in ett gympass ikväll också bara för att den känslan när man är överdrivet trött och får komma hem och sova är den bästa känslan i hela världen, men jag får se om jag känner mig lika peppad på det efter nio kilometer på hardebergaspåret. 

Kommentarer
Majkovitz säger:

hej

2013-05-25 | 15:37:09
Bloggadress: http://lundside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback