Matsäck

För det första, jag gick precis och la mig i min säng, och gissa vad jag hittar! En liten spindel som låg och gömde sig under täcket. Självklart så släpper jag ut den genom fönstret men nu är jag orolig att den slog sig när den landa.. Haha, är jag för paranoid?
 
Nu till själva inlägget, kvällen har spenderats i köket likt en ordentlig kvinna (hoppas inte feminister hoppar på mig med faklor för att jag sa det där...) för att göra en matsäck till morgondagens äventyr. Vi ska nämligen på en liten klassresa till Köpenhamn då! Egentligen så var det tänkt att vi skulle till London men eftersom att vi inte fick några biddrag så gick inte det, men själv så tycker jag att Köpenhamn fungerar lika bra. Det är en riktigt vacker stad! Jag packade med mig proteinpannkakor med kokos och grönsaksstavar. Det negativa med nyttiga pannkakor är att det är mycket svårare att hålla ihop dem, de faller sönder så lätt! De första tre pannkakorna blev bara trasor men sen så lärde jag mig tekniken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback