Morgonträning

Godmorgon vänner! De flesta i min klass ligger nog och sover just nu eftersom att tåget till Köpenhemn inte går förens elva, men inte jag! Eftersom att vi inte kommer hem förens klockan tio ikväll så passar jag på att gå till gymmet nu på morgonen istället, mitt gym som jag är på nu brukar alltid vara proppfullt på eftermiddagarna så det ska bli kul att se om det även är så på morgorna. För att vara helt ärlig så gillar jag när det bara är jag där, haha loner-varning!
För att ladda upp så kokade jag ett ägg och gjorde havregrynsgröt med kanel och äpple i, mumma! Nu ska det bli riktigt kul att kämpa med mina ben lite, jag har ju trots allt träningvärk i alla andra kroppsdelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback