Mulet väder är det bästa som finns under en promenad

Hunden väckte mig lite innan sex för att han ville ut på en promenad. Det var riktigt skönt väder idag enligt mig, mulet, lite fuktigt men ändå helt ok temperatur. Jag älskar verkligen regn, jag brukar gå ut på altanen och vira in mig i ett täcke var gång det regnar, ännu bättre är det om det åskar! Det blev en 4,5 km runda denna morgon och den tog under en time, brukar aldrig hända att det går så snabbt när jag har med hunden i vanliga fall då han vill kissa på ALLT.

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Tack så mycket :) Det skulle jag nog kunna göra om du vill, men det tar kanske ett litet tag :)

2013-05-14 | 11:04:22
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback