Nio kilometer, check!

Åh endorfinerna flödar! Nio kilometer har äntligen blivit avklarade, detta trodde jag aldrig att jag skulle klara när jag först började denna fitnessresan, jag är så nära milen nu! Under hela löpturen så hade jag en sorts hat-kärlek till träningen. Det var alldeles underbart väder och min kondition var verkligen på topp idag, men jag var dum nog att träna ben igår så under alla kilometrarna så hade jag kramp i baksida lår och vader. Men det positiva övervägde det negativa och jag sprang på! Det var verkligen perfekt löpväder idag, svalt, ingen vind och solen låg i moln. 

När jag kom in igen så höll jag nästan på att trilla för att mina ben var så utmattade, jag stretchade och gick och ställde mig i duschen, när jag kom ut ur badrummet så var min mat klar och jag åt en välförtjänt middag bestående av potatis, ärtor och kikärtor.

 

Man blir alltid lika glad när hunden välkomnar en  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback