Nya gymmet

Jag sitter i soffan med nya fräsha kläder, en nydushad kropp och huvudet inlindat i en handduk likt en indisk guru. Välförtjänt efter dagen pass, för det är LEGDAY! Jag var för första gången på det nya gymmet idag och jag måste vekligen säga att jag älskar det! Det är lite mindre yta att röra sig på och inte lika nya maskiner, men årskortet kostar hälften av vad det gör på Actic och många av maskinerna är faktiskt mycket bättre. Jag träffade upp en kompis där så att han kunde hjälpa mig lite med de nya maskinerna och det gick verkligen super! Jag ökade inte mina vikter så jättemycket eftersom att många av grejerna var nya för mig, men jag kommer nog ändå ha lite svårt för att gå imorgon!
 
Dagens ben och rumppass:
 
♥ 10 min intensiv cykling till gymmet
♥ 10x4 riktigt djupa knäböj (30kg)
♥ 10x3 tålyft (17kg) 10x1 (20kg)
♥ 10x4 sittande benpress (65kg)
♥ 10x4 liggande benpress (70kg)
♥ 10x4 raka marklyft (25kg) 
♥ 10x4 hack squat (40kg)
♥ 10x4 splittlyft på vardera sida
♥ 10x4 motsatt splittlyft på vardera sida
♥ 10x4 benlyft
♥ 10 min djup stretch, kom äntligen ner i splitt på högra benet!
♥ 10 min intensiv cykling hem
 


Kommentarer
Solin säger:

Sv: tack! (om man kan säga så, haha lol) :)

2013-05-13 | 17:11:25
Bloggadress: http://solinj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback