Ont i benen

Äntligen fredag! Jag slutar klockan tolv var freddag och gick hem och åt lunch bestående av proteinfluff och gurka.  Egentligen så var det tänkt att antingen springa idag, eller åka till gymmet och träna lår och rumpa. Men någonting har hänt med baksidan av mina lär så att jag kanppt kan röra dem. I vanliga fall så frukar jag kunna vika mig själv dubbel och slå knutar av min flexibilitet, men igår så märkte jag att det börjar värka rejält redan när jag rör vid mina knän. Jev vet inte riktigt vad detta beror på och ska nog kontakta en läkar för att se vad det är som har hänt, det känns nästan som om jag har sträckt min muskel. 
Istället så ska jag göra lite träning här hemma, tänkte köra väldigt intensivt men övningar som man rör sig mycket på, sen ikväll så ska jag följa med pappa O och lillebror och spela tennis. Hoppas verkligen mina ben blir bättre snart bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback