Promenad längst stranden och ägg till frukost

Vid åtta så bestämde jag mig för att dra mig upp ur sängen och sätta igång med dagen, som vanligt så var jag ensam vaken och gick med hunden till bageriet och köpte morgonbullar till familjen. Då var vädret redan så underbart så att vi fortsatte ner till stranden och följde vattnet i en kilometer eller två, jag hade inte med mig mobilen och hade därav ingen koll på tiden, men när vi kom tillbaka så märkte jag att vi hade varit borta över en timme! Jag skulle anta att rundan blev totalt tre kilometer eftersom att vi gick ganska långsamt och lekte på stranden en hel del. När jag kom hem så hade mamma och lillebror vaknat och vi började med frukosten, de åt nybakade bullar och flingor och jag åt tre stekta ägg och ett äpple, perfekt start på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback