Snabbt och effektivt

Min pojkvän är officielt den långsammaste människan i världen när det kommer till att äta, och god flickvän som jag är (skryter lagom) så väntade jag på honom tills han hade ätit klart och gått ut med hunden på att åka till gymmet. Detta gjorde att jag hade mycket mindre tid än vanligt, men jag körde på stenhårt i 30 minuter och hade totalt bara ungefär 1 minuts vila (d.v.s. när jag ändrade vikter, gickt och bytte övning, osv). Jag ökade också vikter i många av övningarna och pressade mig själv till gränsen, jag ska nog fortsätta att köra såhär intensiva pass lite oftare men i en timme, man känner verkligen endorfinerna nu efteråt! Det blev i alla fall rygg och armar, favoritpasset verkligen, jag får alltid så bra kontakt med dessa muskler, såhär såg det ut.
 
♥ 10x4 roddrag
♥ 10x4 stående rodd
♥ 10x4 tricep pulldown
♥ 10x4 rygglyft i ställning
♥ 10x3 handledscurl/arm
♥ 10x4 knästående bålkontroll med pilatesboll
 
Min fina kille när han gör ryggresningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback