Två timmars promenad

Jag gick ut med hunden efter mycket tjafs med mamma, det öste nämlugen ner här i Lund vid halv sex när jag begav mig. Men regnet upphörde snabbt och en lätt dugg fortsatte sedan ner under rundan. Jag hade det så himla roligt. Jag är en sån som har riktigt kul trots att jag är själv, jag kan gå omkring och fnissa åt mig själv och hitta på löjliga saker, en själv är trots allt den enda människa som man kan säga allting till. Det slutade med att jag var ute i två timmar, det började i fnabbt tempo men efter ungefär fem kilometer så började hunden bli trött och vi gick i normaltakt istället resterande bit hem. Men detta är tyvärr den enda typen av träning som jag hinner med idag (tillsammans med fyra kilometerspromenaden i morse), jag har en hemtenta som ska vara inlämnad i morgon och jag är inte ens halvklar, det blir en lång natt idag igen. 
 
 
Heheh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback