Löprunda

Jag vaknade imorse klockan sju och gick upp och rostade några mackor från surdegsbageriet och gjorde mig en kopp té; Jag tog med mig frukosten och bäddade ner mig i sängen igen och läste ut de sista 30 sidorna ur boken Lolita som jag har läst till och från nu under ett par månaders tid. Två timmar gick och jag började sedan debattera med mig själv om jag skulle äta eller inte, om jag åt så skulle jag behöva skjuta upp löprundan några timmar till och om jag undvek att äta så kunde jag ta min runda direkt och få stå ut med lite småsug under rundan. Det slutade med att jag tog ett glas morotsjuice och gav mig sedan ut sju kilometer, det där glaset juice däremot var ingen bra idé då jag fick väldigt mycket håll i under de sista kilometrarna, typsikt.
 
En bild från i onsdags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback