Benpass

Jag har aldrig varit så sliten i musklerna som just nu. Idag så vile jag verkligen bygga på min rumpa som har tappat lite muskler de senaste veckorna, och oj vad jag byggde!
Jag var på gymmet i två timmar, och redan efter en halvtimme så började mina muskler skaka av utmattning, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta!
 
Jag körde lite lättare vikt idag än vanligt men såg till att jag kom ner riktigt djupt i övningarna istället, så det bränndes ordentligt. Tre typer av knäböj, alla under 90 grader. Två typer utav benpress, varav en med benen ihop så att man får bättre kontakt med rumpan, benspark och rygglyft.
 
När jag sen var klar så var det en riktig plåga att cykla hem, och det tog dubbelt så lång tid som vanligt.
 

Kommentarer
Anonym säger:

Duktig du e!:)<3

2013-09-07 | 13:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback