Tillbakablick

Igår så satte jag igång med att rensa internet på mig själv. D.v.s. att jag tog bort gamla länkar som jag inte längre förespråkar. Jag hittade då min gamla blogg från när jag var 14 år gammal och ett inlägg där jag hade skrivit "25 saker du inte visste om mig". 
På bara två år så har jag förändrats så mycket, jag har själv inte märkt nogonting men nu när man kollar tillbaka så ser man verkligen de stora skillnaderna.

Nummer ett på denna listan stod "Jag skulle inte klara mig en sekund utan kött, försökte en gång vara vegetarian, klarade det i 4 timmar…". Att jag var en sån köttälskare då har jag svårt att förstå, nu har jag varit vegetarian i två år, varav sex månader vegan. Det är en sån självklar grej för mig nu att jag inte ska äta kött, och för bara ett par år sedan så klarade jag mig i bara ett par timmar.

 En bild på mig som 14-åring. Finnig, coca-cola drickande, fullt med hål i öronen och flätor i håret, som man kan ändras med tiden.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback