Kanelstekta äpplen

Efter lunch så åkte jag till Polhemsskolan för att göra muntligt nationellt prov i matte, trots att jag kände mig alldeles trög i huvudet så gick det väldigt bra och antagligen så går jag hem med ett B i slutet av terminen. Eftersom att jag inte skulle vara tillbaka i skolan förens tre så tyckte mina lärare inte att det var lönt att jag kom tillbaka till skolan sista lektionen så jag åkte hem istället. Jag lagade det mellanmålet som var min absolut största favorit när jag var yngre, kanelstekta äpplen med cashewsmör! Detta är verkligen så himla gott, men jag vet att det är en smak som många ogillar, det är en av de måltiderna som man antingen hatar eller älskar. Det är väldigt lätt att göra, skiva ett äpple i centimetertjocka bitar och stek i kokosolja på medelhög värme, lasta på ordentligt med kanel och servera när äpplet har blivit mjukt.
 

Kommentarer
Evelina säger:

å va gott!

2013-05-28 | 11:03:34
Bloggadress: http://kungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback