Matkassen

Jag har kommit hem från en lång shopping runda med mamma nu, vi var först i tre olika affärer och letade efter en ny utemöbel, efter några timmars letande så hittade vi den till sist. Sen så drog vi till Coop för att veckohandla mat. Ett bra tips för att bli mer hälsosam är att handla mer hälsosamt, ifall du handlar massor av godis och andra onyttigheter så är det inte konstigt att du äter det!
 
Såhär ser min vecko-matkasse ut.
 
Grönsaker
I princip hela min kost är baserad på sallad. Antingen så är de råa, kokta eller i en gryta, väldigt mycket i alla fall!
 
 
Turkisk yoghurt
Jag tar alltid den feta sorten (10%) så att man ska få i sig extra kalorier, innan så åt jag alltid lättfil men det räckte med att jag testade denna yoghurt en gång för att vara fast.
 
 
Knäckebröd och mjökersättning.
 
Cottage Cheese (Keso)
 
Ägg
Jag äter ägg var dag, ett tag så höll folk på och var paranoida över ägg men jag mår bra av det och tror inte att jag kommer få en propp.
Citroner
Var morgon så dricker jag en stor kopp citron-té. 
 

Kommentarer
HEj säger:

Hur ser en bra modellkropp ut? Kan du ge exempel på personer som har bra modellkropp? Du har bra modellkropp.

Modellagenturer i skåne?

2013-04-06 | 23:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback