Middag

Middagen idag blev en fylld paprika, sallad och lite jordgubbar! Massvis av sommar på en tallrik! Idag så steg temperaturen upp mot 18° i Lund dessutom, helt underbart om man frågar mig och jag ville inget hellre än att hoppa av bussen på botulfsplatsen och gå och sätta mig i solen på stortorgen när jag var påväg hem från gymmet.
 
Jag satte först på ost för att få i mig lite extra kalorier, men när jag skulle börja äta så kom jag på att jag egentligen inte gillar hushållsost, haha! Så jag struntade i den och åt fetaosten från salladen istället.
När jag tittar på denna måltid så tycker jag att det ser väldigt lite ut, men oj så mätt jag blir! Jag brukar alltid äta dubbelt så mycket men denna måltid är riktigt mäktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback