Ny rekordsträcka

Efter att jag hade kommit hem från Malmö så kännde jag att jag bara ville göra ingenting resten av dagen, bara ligga och titta på ett TLC program och äta, men jag tog mig i kragen och gav mig ut på en löptur, jag ökade avstånder ganska rejält idag, 7km! Jag är riktigt stolt över mig själv just nu, när jag hade kommit halvvägs så tänkte jag "jag kommer aldrig klara denna sträcka en gång till", men det gjorde jag! När jag kom hem så var jag riktigt trött dock, jag tog ut hunden på en tvåkilometers runda det första jag gjorde, jag försökte powerwalka men det gick verkligen inte, jag hade skoskav och mina muskler var helt slut. Men nu när jag sitter här och har ätit mina pannkakor så är jag riktigt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback