Ny sport BH

Innan gymmet så körde jag förbi H&M för att köpa en sport BH. Jag älskar verkligen hur alla affärer nuförtiden har en liten sportavdelning, det ger mycket hopp om att världen kommer att ha blivit en hälsosammare plats om några år, mindre fetma och bättre allmän hälsa. Jag har inte köpt en BH sen jag började sexan och mina kompisar började få bröst, självklart ville man passa in och köpte till sig själv med, men de fick såklart bli XXS då, haha! Så de senaste åren så har jag sprungit omkring i försmå sport BHar (undantag en som jag fick av mammas kompis...) och jag tyckte att det var dax att skaffa en som faktiskt passade. Det blev en enkel, svart, inte för mycket klydd på sig. Kostade 99:- på H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback