Ont när jag springer

Jag och Ola drog ut halv nio på en 5,5 km löprunda. Jag fick så himla ont i underbenet, som om jag fick kramp i dela muskeln för varje steg jag tog! Men jag kämpade på och jag klarade det på en bra tid ändå. Jag tror att det beror på skorna, just nu så har jag min lillebrors gamla tennisskor. Först och främst så är de för stora, för det andra så är det min bror som har gått in dem och de är formade efter hans fötter och för det tredje så märker man att de inte är till för löpning, haha! Men jag har varit och testat nya skor idag och jag tror att jag har hittat de perfekta löpskorna för mig. Så det står högst upp på önskelistan just nu!
Efter löpturen så stretchade jag och gick sen ner i duschen, jag somnade nästan när jag stod där så trött jag är. Så nu ska jag bara skriva denna sista mening, äta upp min kvargblandning, säga godnatt till pojkvännen och sova.
 

Kommentarer
Anonym säger:

Man kan få mycket smärtor när man springer dag efter dag. Du ska helst ha 48 timmars vila mellan varje löprunda!

2013-04-24 | 18:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback