Påverkad av vattnet

Jag har kommit hem från gymmet nu och har tagit en dusch och ätit lite. När jag först kom in genom dörren så var jag nära på att bryta ihop, jag var så uttorkad och kännde att jag skulle svimma, och så har jag kännt hela dagen! Ni som bor i Lund vet att vårt vatten har blivit infekterat av bakterier och man därför måste koka allt vatten innan man dricker det. Detta har självklart gjort att man får i sig mycket mindre vatten än vanligt då man inte längre kan dricka på allmäna platser. Jag är en person som är extremt lättpåverkad och märker direkt när jag inte får i mig det jag behöver, vare sig det är mat eller vätska, och mår illa, svimmar och får migrän väldigt lätt när någonting är fel. Men jag gick ändå till gymmet efter skolan och spran 5,5km och körde sedan armar i 40 minuter, efter det så cyklade jag så snabbt jag orkade hem och slukade direkt en liter vatten på mindre än en minut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback