Prov och viktuppgångar

Trevlig eftermidag allihopa! Idag så stack jag klockan nio till Polhemsskolan för att göra ett intagningsprov i fysik. Det gick bra tyckte jag, jag kunde inte svara på alla frågor och vara 100% säker att jag hade rätt, men det hade jag inte heller räknat med då det är ett prov i klass med högskoleproven... Efter det så cyklade jag direkt till gymmet och körde bål. Jag arbetade med bra tyngder och gjorde många reps, men jag kände ändå inte att jag riktigt fick kontakt. Jag blev trött och illamående efter bara en liten stund trots att mina muskler inte var speciellt utmattade. Det beror antagigen på att maten som vi blev serverade på Polhem bestod av polarbröd med ost och en förpackning juice, Majki no Lajki kan man säga...
 
Nu sitter jag i soffan i alla fall och myser, jag har inte speciellt myckat att göra nu kommande timme så jag läser nog lite och tar en kopp té!
 
Jag satt och fyllde i min viktdagbok i morse och märkte vilka förbättringar jag har gjort de senaste månaderna. Jag har fört en dagbok med mina mått och vikt sen slutet av januari då jag varkligen var underviktig då och ville se resultat. Jag har sen dess gått upp sju kilo, mina mått kring armar, rumpa och ben har blivit mycket större. Jag har också kollat lite bilder från förra sommaren och ser hur min kropp var mycket plattare i bikini än vad den är nu, den var lite som en korv innan, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback