Träning hemma istället

Eftersom att jag inte hann med gymmet idag så gjorde jag ett mag och ryggpass här hemma istället. Nu när man har ett gym så känns det konstigt att gymma hemma men sen tänker man på att innan så var det faktiskt så alla träningspass såg ut. I alla fall så är jag nöjd, det är skönt att bara vara hemma ibland och inte behöva cykla hem i blåsten efter man har tränat, och bra gick det också! Det var ett tag sen jag fick så bra kontakt med musklerna som jag fick idag! Längtar verkligen tills mina magmuskler blir lite mer synliga, just magen är den plats som är svårast för mig att få bort fett och få synliga muskler, men det är bara att kämpa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback