Yoga med djuren

Jag vaknade upp i morse och insåg att det var lördag, man blir lika glad var gång man vet att man är ledig! Jag tog min puls och gick upp ur sängen. Jag drack mitt citron té och satte sedan igång med yoga i pyamaskläderna. Det var flera dagar sedan jag gjorde yoga sist så jag har verkligen kännt mig stel och ofokuserad, men det räckte med en kvarts stretching och jag känner mig redan som ny. Jag tror att det är väldigt viktigt att man fokuterar på sitt inte för att bli nöjd med sitt yttre, man måste få bort stressen och spänningarna för att känna sig bekväm i sin kropp. Jag ska åka och simma lite senare och efter det så blir det ännu ett yogapass.
 
 
Sen kom dessa mupparna och ville vara med på bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback