Förbereder mig för Stockholm

Jag avslutade mitt projekt med pinerest och började göra det som jag egentligen behövde göra idag- packa.

Jag åker nämligen till Tjockhult imorgon (aka Stockholm). Det är faktiskt allra första gången som jag är där, boträknat från den gången då jag bytte tåg hem ifrån skidsemestern i Åre. Jag har försökt att inte packa allt för mycket då jag har för plan att shoppa endel när jag är där. Skor, fat, kjortor och ett bälte är det som står på inköpslistan. Sen så brukar det slinka med lite andra grejor också, och det är nästan det roligaste tycker jag!
 
Datorn följer däremot inte med upp, så i helgen så kommer bilderna att vara tagna från mobilen och kvaliten på inläggen kommer att vara lite halvkass. Jag kommer inte heller att länka till facebook lika mycket som jag gör nu, så ni får komma ihåg att titta in ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback