Från träningsblogg- till livsstilsblogg.

När jag startade denna bloggen för åtta månader sedan så var jag väldigt insatt i träning och hälsa, hela mitt liv kretsade liksom runt omkring det. Men på sistone så har jag fått många fler intressen, och det har gjort att jag väljer att göra om detta från en hälsa och fitness-blogg, till en livsstilsblogg. 
Detta kommer självklart inte betyda att jag kommer att blogga mindre om min träning då det är en såpass stor del av min livsstil, utan det kommer mer betyda att jag bloggar om andra saker också. Jag kommer helt enkelt att bredda mina vingar. Kanske så kommer jag förlora några läsare, kanske så kommer jag vinna några,självklart så hoppas jag på det sistnämnda.
 
Så nu kommande vecka så kommer jag ha fullt upp med bloggen, jag kommer att ändra bakgrund och header, kategorier, och mycket mer bloggande framförallt!
 
 
En mysig bild tagen i början utav sommaren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback