Jean Paul Gaultier

En av mina väggar har varit helt tom nu när jag har renoverat. Men i Stockholm så köpte jag denna planchen son föreställer en av Jean Paul Gaultiers designer. Han gör så unika och intressanta designer, vi var och såg en av hans utställningar när vi var på arkitektur- och designcentrum (precis bredvid moderna muséet) och det var riktigt snyggt gjort. Om ni är i trakterna så rekomenderar jag att ni svänger förbi.
Den ger rummet mycket mer personlighet tycker jag, en cool detalj som ändrar stilen lite från att vara ett normalt svenssonrum till ett majkenrum. 
 

Kommentarer
a n n a säger:

Jag har en bloppis just nu med alla olika plagg till låga priser, kika gärna in ifall det är något du gillar! :)

Om du anser denna kommentar som störande så ber jag om ursäkt!

2013-08-14 | 00:31:45
Bloggadress: http://aannaaeriksson.blogg.se
Emma Ekstén säger:

Väldigt snyggt!

2013-08-14 | 11:40:14
Bloggadress: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback