Kaninjakt

Ni ska tro att jag kämpade på gymmet idag, två gånger så kom det fram presoner och kommenterade "du kör hårt", haha! Men jag hade bara en timme på mig, och eftersom att det var ben så ville jag få in två timmars arbete på denna timmen. Jag körde det vanliga, benpress med benen både tätt och brett isär, knäböj med olika bredd på benen och benspark i kabelmaskinen. 8-30 reps på var övning och 4-10 set.
Men nu till det roliga, när jag cyklade hem från gymmet så såg jag det gulligaste på länge. Det var en miniliten kanin, eller en harunge, som sprang omkring och jagade massa kråkor på en gräsplätt. Åhh den var så söt! Och kråkorna var säkert tre gånger så stora som den. Jag skrattade som en galning, tur att det regnade så att ingen kunde se mig, jag har nämligen gjort en pakt med mig själv att inte skämma ut mig själv framför folk de kommande månaderna...
 
Jag har gått upp ett kilo föresten, jag kan dock inte se det, men någonstans är det! Score!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback