Mål för hösten

Tänkte skriva upp mina mål för i höst, både personliga och icke-personliga.
 
Väga 60kg, i början av året så vägde jag 47, jag vill öka så att jag är uppe i 60. Jag vill även att min fettprocent ska öka då jag har börjat tycka att det är mer och mer snyggt (och mysigt) när man har lite hull på magen. Dessutom så frös jag ihjäl förra vintern med tanke på att jag hade mindre underhudsfett än en myra.
 
♥ Lära känna massor av nytt folk, detta kommer antagligen inte att vara speciellt svårt med tanke på att jag börjar en helt ny skola, men det ska bli väldigt roligt faktiskt och jag är inte ett dug nervös.
 
♥ Komma igång med mitt projekt, jag förväntar mig inte att det kommer att vara uppe och drivas, men jag vill skaffa ig kontakter och bolla med idéer åtminståne. Jag har redan skickat iväg lite mail till förebilder och bett dem om tips, så vi får se hur det går.
 
♥ Vara glamorös, jag har tidigare inte haft ork att fixa mig var dag och jag har kommit utan smink och håret i en hästsvans till skolan då och då innan. Men nu är det slut med det! Jag tyckar att det är ett tecken på respekt när man klär upp sig lite för att träffa andra människor.
 
♥ Inviga en ny familjemedlem, mer får ni inte veta.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback