Nyklippt!

Nu är jag nyklippt och fräsh! Jag har väldigt många men tunna hårstrån, detta gör att mitt hår blir väldigt tungt och lätt smutsigt. Men hon klippte upp det lite lätt så att problemet är inte längre ett problem! 
Pappa tyckte att vi var fjolliga som betalade 400 kr för en klippning, men det är verkligen välspenderade pengar. Min frisörska är verkligen jätteduktig och jag är alltid lika nöjd när jag går ifrån Skult på Mårtenstorget.
Idag så har jag på mig topp från Dagmar, jeans från Esprit, skor från Zara, jacka från Vero Moda och väska som kan köpas på Lundbergs.
 

Kommentarer
Matella säger:

Jättefin blogg! Kolla gärna in våran!

2013-08-14 | 17:26:48
Bloggadress: http://matella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback