Pinterest

Nu regnar det som bara den i Lund. Åskar gör det också! Tro det eller ej men ända sedan jag var liten så har regn och åska varit mitt favoritväder, särskilt när det är lite milt ute samtidigt. Jag tycker att det är så mysigt att kura ihop mig med en filt och en kopp té ute på altanen och hålla utkik efter blixtrarna. 
 
Men filtar och té har ingenting med att göra vad jag gör just nu. För enda sedan jag vaknade i morse klockan halv åtta så har jag försökt få den där j*vla Pinterest att fungera, men det verkar vara så nära omöjligt man kan komma. Jag vill helt enkelt ha en liten bild som kommer på mina bilder när ni scrollar över dem så att ni kan pinna dem utan några större problem. 
 
Jag har i alla fall fått lite vettiga saker gjort, som ni kan se så har utséendet på bloggen ändrats lite. Jag har flyttat på "om mig" baren och skrivit om den, kategorierna har också bytt plats. Jag är inte helt 100% nöjd med "om mig" barens position, men jag får försöka fixa det lite senare..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback