Puppy cupcakes

Gäster idag igen, vilket för mig betyder "fram med spritsarna och gör någonting fint!". Så jag använde min fantasi och gjorde små vovvar, som ser precis ut som min hund! Dock så åt jag ingen, för mig så räckte det gott och väl med den som jag åt igår på 16-års firandet, men gästerna var väldigt nöjda! Och visst är de fina? Man vill nästan hänga upp dem på väggen istället för att äta upp dem.
När bloggen tidigare bara hade fokus på träning så brukade jag inte lägga upp bakinlägg, men det har faktiskt alltid varit ett väldigt stort intresse, trots att jag inte äter det!
 
Ni får gärna gilla "Majkens' bakverk" på Facebook, där kommer jag att lägga upp bilder på cupcakesen som jag gör och ni kommer även att ha möjlighet att köpa dem för runt 20 lappen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback