Rensning bland pappas grejor

Att vara hos min farmor och farfar är nog det bästa för mig nu när jag försöker lägga på mig lite vikt. Under dessa timmarna som vi har varit här så har jag ätit lika mycket som jag gör på tre dagar i vanliga fall!
Jag, pappa och lillebror Thor är här idag för att rensa bland pappas gamla grejor. Mina farföräldrar bor på en herrgård nämligen, så det är lätt hänt att man lastar allt bråte hemma hos dem. I rensningen så har vi hittat lite roliga saker faktiskt. Bland annat en 10-öring, gamla kassetter, bilder på när pappa var student och flipperspelsdelar.
Nu så ska allt kastas. Kläderna skänker vi till en förening i Litauen som några bekanta jobbar med, och även lite till Erikshjälpen. Jag måste också komma ihåg att rensa bland mina kläder så att man kan ge det till välgörenhet nu när man ändå håller på.

En av alla högarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback